Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Chrissie - 27 februari 2011 20:29

Så härligt att vara ute, men ändå så kallt så man vill vara inne....Ingen har någonsin påstått att livet är lätt att leva. Inte ens när man är katt!

Lite som att leta "Finn fem fel", men om man tittar noga så sitter det faktiskt en liten misse under granen:-)  


    

Av Chrissie - 27 februari 2011 20:16

Idag var det dags för träningstävling igen!!

Bangsi kom 8:a på 86 poäng, och Ludde 5:a på 94 poäng, av 20 deltagare.

Min lille skit blev lite distraherad av att några kvinnor prasslade med påsar (bullar??) och han trodde naturligtvis att det var G O D I S i antågande. Dessutom tappade matten bort sig i banan och fick 3 förarfel. Jaja, lokalsinne har aldrig varit min starka sida! Hur som helst så är jag nöjd ändå och så länge vi klarar 70 poängsgränsen (godkänd) är det mer än ok.

Lite bilder blev det ju såklart på bästaste brollorna!!


      




  



Kolla in!! Ingen kan säga att vi inte har kontakt med våra vovvar!! hahahaha!


  

HOPPSAN!!! Kolla in R-M´s min......Där var Bangsi lite väl glupsk på köttbullen och blodvite uppstod. Munkorgstvång och anmälan????!!???? *skratt*


            


Uja, vad kissenödig man blir....Tävlingsnerverna sätter sina spår.


  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards