Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Chrissie - 21 februari 2011 20:26

Det där vita möglet har fallit hela dagen, om än i hyfsat så mängder.

Sjuklingen har varit krasslig hela dagen, men är alldeles nytempad och visar att febern är borta nu!!! Men han får ta det lugnt lite till och jag måste ju få honom att börja äta igen, även om en matsked ost/skinkpaj faktiskt slank ner....om än inte i en glupsk hastighet. Nu väntar jag bara ivrigt på den beställda vinteroverallen till vovven, så han inte ska frysa mer!:-)


  

(blev nog lite kallt med -17 och 6mm päls...)


Tritla, min lilla svarta STAR!!!!   Hon var så duktig idag!!!! Måste ha hjälpt att bli lite arg på henne, för nu lyssnar hon - och då är jag ju naturligtvis snäll tillbaka:-) Dessutom var jag så snäll att hon fick ha finfleecetäcket på sig efter ridningen:-) Fintäcket har jag fått av G!!!  :-)))))

  


Gav lillskiten lite egentid idag när gamlingen fick vila sig i sängen. Vi var ut och tränade en hel del. Har påbörjat träning med att lära sig backa. Inte det lättaste och det var ju första gången idag. Men vi ska nog kunna lära oss det också.


Har precis tryckt i mig en semla nu och sitter som en jäst filbunke i soffan och hänger. Gott var det ialla fall!

//


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards