Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Chrissie - 15 februari 2011 17:13

Tog det lite bananas på förmiddagen, men sen slog abstinensen till och jag var bara tvungen att trotsa kylan och bege mig ut på hästryggen. Idag var det Fröken Svart som fick sällskap av vovvarna:-)


  


Idag är första gången jag blev riktigt förb*** på fröken. Tror hon har utnyttjat min "godhet" rätt länge nu. Kändes dock jag som fick visa var det blå skåpet ska stå, och kors i taket. Tanten töltade på som aldrig förr - ända tills JAG bad henne sakta av!! Får väl se om det var en engångsföreteelse, men jäkligt kul kändes det ialla fall, även om det inte kändes helt ok att bli sådär arg.

Min röde springare var en stjärna som vanligt!!! Blir lika glad varje gång vi är ute och jag märker att han bara blir bättre och bättre!!!! <3


Ska ta och göra Pelle Moberg lite sällskap vid spisen nu och sen packa min lilla svarta för ett och ett halvt dygn i U-a!  :-))))))

//



Ps! Till Sonja, A-K och alla andra som tycker tisdag är en meningslös dag....Det är ju House på tisdagar, då k a n den ju inte vara vara helt meningslös, eller?

:-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards