Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Chrissie - 13 februari 2011 19:25

Det är inte bara det Svenska rallyt som pågått i helgen. Även vovvarna har kört rally så det ryker!:-)

R-M har varit fantastiskt duktig som skapat skylthållare, tills vi kan få till riktiga i plåt. M ska flirta lite imorgon med en bekant.


  

(foto och skapare: R-M Gomersson)


    

- Men hallå!!! Kan vi börja någongång!!!


    

- Ludde!! Kolla!!! Let us do some STAGE DIVING!! :-)


  

- Yiiiiiiihaaaaa!!! Här kommer viiiiiiiii !!!!!!!


  

- Okej va! Nog för att vi är brorsor, men nu är det såhär va, att JAG vill ha pinnen!!


  

- Hööörni småglin!! Nu kommer jag och håller lite ordning på er! :-)


  

- Matte!!!!!!!! Kom och hjälp mig va?!!!!!! Ta bort de svarta!!!! I´m stuck!!!



  
  Kolla in R-M och Ludde!!! Hur duktiga som helst! :-)


Undrar vad folk tycker att vi tar upp halva parkeringsplatsen? Men är det rally så är det! :-)





Uppdatering: Oj vad dålig filmkvalité det blev när man lade ut i .mov format. Nu provade jag .mp4 istället. Blev något bättre, men fortfarande rätt dåligt. Nu ser man dock att det är R-M och Ludde ialla fall, och hur DUKTIGA de är!

Av Chrissie - 13 februari 2011 16:45

  

Såhär såg grimman ut när vi kom hem igår. Den sista biten är ännu inte funnen.....

Men hon stod verkligen still i transporten. Hade hon farit omkring hade det märkts - det har jag fått erfara.

Hur som helst så var det nyttigt igår på tävlingsplatsen, då de fick spendera ganska mycket tid, in och ut i trailern. Hon kan ju absolut inte stå själv, men funkade ju bra med sällskap.

Har då aldrig varit med om en häst med mer separationsångest och sällskapsbehov, men någonstans är det väl lite det som är charmen med henne också. (Eller så intalar jag mig det, för att stå ut, hahaha)

Av Chrissie - 13 februari 2011 12:57

Får se om man orkar ta sig ur soffan efter lite störtlopp!:-)


Ska snart iväg och träffa Luddetudde med fam. och träna med vovvar. Är ju inte jättevarmt ute, så vi får se om Neo fixar att hänga med för lite bus. Även gammelgubben tycker det är så roligt att få träffa Ludde och de övriga:-)


Igårkväll fick hästarna en hel rundbal igen. Gissa om de blev snopna! Men nu ska det ju vara hiskligt kallt i en vecka, så då lider inte jag av att ha dem på fri tillgång. Funkade ju bra att få ner dem i vikt när vi slutade förra gången, så jag är inte orolig. Ska nog hinna med att ha smala hästar innan betessäsongen börjar:-)


Nä, en liten chokladbit = sugar rush....så är jag snart på G igen!


//




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards