Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Chrissie - 12 februari 2011 14:52

Klev upp alldeles för tidigt och var astrött! Vägen urusel, men vi hittade och kom fram i tid. Jisses, snacka om tempo!! Tävlingen hann knappt börja så var det min tur, trots att jag red i den fjärde klassen. Är rätt nöjd med Skrauti, då det var hans första tävling. Han har en bra bit kvar innan han är starkare, men nöjd! Vi tog oss runt, i rätt gångart. Kastade mig av och hoppade upp på Tritla, men då hade redan fyra grupper hunnit klart, och de fick göra två inrop på mig till collecting ring. Med andra ord så hann jag inte värma upp henne alls!!!! Inte nöjd alls!! I övrigt så slet Tritla sönder ett lyse på trailern, klev Jenny på låret när vi fikade, snodde smörgåsar. Slet sönder och trasslade in sig i siff fleecetäcke. Ville bara dricka och ha kaffe(!!!!) och.......när vi kom hem hade hon slitit sönder sin lädergrimma och stod där lös i transporten, glad i hågen!!! Nu ska jag hinna med en powerplay nap innan karlarna kommer hem från svenska rallyt! Tjing!!!!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards