Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Chrissie - 10 februari 2011 19:25

Debutbad i "pottan"....

Jag drog på mig ett regnställ och sambon virade in mig i eltejp och gummisnoddar. Dock hjälpte det föga och k a l l t var det!

    

Var kanske inte så här jag hade tänkt mig premiärdoppet! 


Fortfarande fungerar inte cirkulationen på vattnet, och ingen verkar veta vad problemet är, trots en liten nätt faktura på nästan 15 papp. Suck!

Det var visst VVS man skulle ha satsat på för att tjäna lite kosing. :-P


Jag som hade lagt upp bästa schemat för ridning inför Ridhuskampen på lördag, men idag stod jag över. Fy f_n vad med snö det fallar ner. Säger bara det:

-Spöa upp väderguden!!!!

Tog in pållar lite tidigare ikväll och inte verkade de ha något emot det. Skakade, ruskade och rullade så det stod härliga till. Blir skoj att rykta dem imorgon??!!


Var ner på "byn" i förmiddags för att uträtta lite nödvändiga ont. Passade på att rusa igenom några butiker en snabbis - och kom hem med en tunika, en tröja och ett par skitsnygga byxa/tights.....och lite annat smått och gott!


Ikväll blir det en virre, för att se till att hålla mig frisk!!!!

Nu "Halv åtta hos mig" - världens bästa TVprgram!! :-D

//




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards