Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Chrissie - 2 februari 2011 20:06

Trögstartad som vanligt, men klockan 10 satt H, J och jag på hästryggarna och red "runt hela skiten". Det är som jag tidigare nämnt, en runda på dryga milen.

  

Helt underbart, och jag hade kunnat ta en till runda efter hemkomsten. Dock tror jag inte att någon utav hästarna hade nappat på idéen.

Jag blir dock frustrerad!! Tritla är en klippa, och hennes tölt går inte av för hackor. Men jag lyckas bara få henne att tölta i ca 25 meter, sen stannar hon eller faller över i trav. Åsså börjar vi om igen, och ytterligare 25 meter... Så pågår det hela tiden. Jag MÅSTE lära mig!!!! Kurs Kurs Kurs!!!!!!!!!!!


Idag har min MAN kommit in i huset!!!

  

Nu står han vid spisen och håller mig sällskap varje dag!! Observera att han kan gunga på huvudet också! :-D


Har tränat med Bangsi (och Neo också för den delen). Nu jäklar ska det tränas VARJE dag fram till söndag!!! Ska nog hinna med att träna ihop med R-M och Luddetudde nåt också innan dess. Dessutom har lilla älskade goa Pjakkur blivit av med sin manlighet. Han sov ruset av sig tillsammans med mig, under en filt, på eftermiddagen. Nu börjar han smått bli sig lik och har ätit.

 








Hästarna har fått komma in ikväll. De hade fortfarande inte torkat till ordentligt och vi har blivit lovade snö och regn inatt.  De blir alltid glada när de får komma in, eftersom det blir kanske en gång i veckan ungefär. Beror mest på väderlek och svettstatus.


Nu ska jag fortsätta sippa på min Mojito. Gott!!

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards