Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Chrissie - 22 januari 2011 21:39

Min kollega och vän med familj kom i förmiddags - medans snön vräkte ner. Lite antiklimax då vi skjutit på dejten pga snöoväder och dylikt x antal ggr. Som tur var så varade ju inte snöfallet speciellt länge.

Det blev frukost och fika om mycket prat och gos med Minna innan det var dags att lasta Drómi för en tur till tandläkare/veterinär Thorleifur. Det var välbehövligt! Rejäla piggar!!! Som tur var hade de mirakulöst i n t e givit honom sår i munnen. Sen hade han en "urinsten" som inte var nådig!!! Ljuger inte om jag säger 1,5-2cm cm i diameter. Ouch!!!

Så jag är mer än glad att jag äntligen kom iväg och nu blir det definitivt koll ÅRLIGEN! Nästa gång får fröken Svart också hänga på!


  

(Lite skillnad på munstege, vi som är vana vid munstege för gnagare/kaniner)


  

Blivande islandshästryttarinna??


  

Minna blev väldigt kär i Pjakkur!! <3 <3 <3


Sen fick jag presenter också!!! Herregud!! Tossiga familjen!! TUSEN TACK!!


  

Helt underbara magneter med mina älsklingar...


...Och en helt fantastisk dörrmatta!!!


  

Så den som kommer och hälsar på......Ni får INTE torka av er om skorna på den här! :-D


Blev mera prat och god mat och lite mer fika och mer bus.  En himla bra dag!!!

Tack L, M, M för att ni kom!!


//




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards