Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Chrissie - 17 januari 2011 08:59

Nu är det trögt på bloggfronten! Får ta mig i kragen.

Helgen har varit bra med tämligen lugn. Isgator överallt, så det tar tid när man ska ta sig från punkt A till B. Är livrädd när Neo är ute och springer, eftersom man märker att han börjar bli svagare i bakdelen och jag tror också att han har sedan tidigare en muskelbristning i ena ljumsken. Bangsi, den lilla kråkan, har inte vett att ta det lugnt på isen han.

Idag står göra klart en del pappersexercis på schemat. Sen ska jag försöka få fram trailern, eftersom jag ska med Drómi till tandläkare på torsdag.......

På onsdag är det ÄNTLIGEN dags att bege sig till Stockholm och få skruven bortopererad ur foten. Gissa om jag längtat!!! Ska bli så SKÖÖÖÖÖÖNT!!!!! Trodde aldrig att man kunde längta efter en operation så mycket, men det gör jag.


Skulle egentligen varit på väg till U-a idag, men vi hade en lugn dag med inbokningar, så jag fick bli befriad. Tack:-)


Måste börja lära mig Ifånkameran, så jag kan få ut lite bilder igen.


Ha en bra dag!

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards