Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Chrissie - 15 januari 2011 20:39

Sådär ja´....Har ju varit fullt upptagen med planering och fix inför Åsa´s sjuksköterskaexamen. Hon tog alltså sin examen igår och vi har varit ett gäng som planerat en överraskningsfest. Igår skedde den alltså och nu kan jag berätta:-)

Vi var ett gäng som klädde ut oss med div bandage, teaterblod, kryckor..än det ena än det andra....Med olika anamneser runt halsen, för att Å skulle få ställa diagnoser. Sen blev det mat, lekar, dricka, massa skratt, prat och paketutdelning. En toppenlyckad kväll och en glad och överraskad Åsa!!

Grattis till legitimationen!!!


Idag har det varit en ganska lugn dag, även om vi kom hem innan midnatt igår.

Har ialla fall varit ute och ridit. Hanna red sin pålle och jag red Drómi och tog T som handhäst. Red på vägen, eftersom vargjakten startade idag!



Läste nyss att alla vargar som blivit tilldelade området här har blivit skjutna, så nu slipper vi ialla fall skjutglada varghatare i skogarna. Alltid något.

Jag blir så trött på allt vad vargdiskussioner heter, att jag inte orkar engagera mig längre.....eller jo, det gör jag ju visst det, men blir trött på inskränkta individer som inte kan tänka längre än vad näsan räcker!


Nu har busvädret nått oss och jag har plockat in pållarna för natten. Nu ska det tydligen bli plusgrader och regn imorgon. Suck!! Tänk att man aldrig är nöjd med vädret;-P  Fast jag har verkligen...efter måååååååånga år, börjat lära mig att acceptera vinter, snö och kyla. Och det är väl så att alla årstider har sin charm?!


Nu ska jag bjuda sambon på semla.....Jag ska också ha såklart:-D

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards