Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Chrissie - 3 januari 2011 17:19

Blev några bilder för min del, på R-M och Ludde i full träning:-)


 

-Jaha matte , och nu då?  När får jag springa och busa med Bangsi?


 

- Aha, här ska vi gå runt, runt:-)


 

- Titta så duktig och följsam jag är med matte! Kan till och med gå fot OCH slicka mig om munnen samtidigt! Vem har sagt att hundar inte har simultankapacitet?


  

- Åsså m å s t e man ligga ner också! Tar detta aldrig slut?!!!


- Jo!!!! Tjoooohoooo!!!! NU FÅR VI BUSA!!!!!!:-)  

Av Chrissie - 3 januari 2011 13:45

Underbaraste fröken Svart är verkligen underbar....Funkar så himla bra att rida med musik med henne!! Hon koncentrerar sig på ett helt annat sätt. Istället för att lyssna efter ljud i skogen, bilar etc, har hon full koncentration på mig och hjälperna! Dessutom har jag börjat rida med godis, att hon faktiskt få en liten bit emellanåt när hon skött sig! Går så himla bra och vi behöver inte hamna i konflikter!! Bästaste tjejen!!! <3


Nu iväg och rallylydnadsträna lillskiten.......


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards