Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg under december 2010

Av Chrissie - 2 december 2010 21:24

Är det så här man ska hålla fast katter när de inte riktigt vill vara med? :-)



  

Av Chrissie - 2 december 2010 19:45

Livet här, ja det spenderas uppenbarligen på rygg:-)      



Av Chrissie - 2 december 2010 09:48

Oj, har haft ångest för dagens utmaning. Varför? Jo, därför att det är så himla mycket som upprör mig. Skulle lätt kunna göra det till längsta inlägget någonsin, men ska försöka behärska mig. Hahaha!  Är det nu man kan få utlopp för alla aggressioner?  :-D

Okej, då tutar och kör vi!!


Otrohet och falskhet står absolut högst upp på listan!! Ytliga människor som absolut inte har empati/sympati för medmänniskor.

Sen avskyr jag när folk skaffar sig djur och inte tar hand om dem, utan behandlar dem illa på diverse olika sätt.


Att sodomi inte är förbjudet!!! Ok, inte sodomi som i homosexualitet såklart, men att utöva sex/tukt mot djur!!


Att svenska sjukvården går mot botten!! Att vårdpersonal är fruktansvärt underbetalda, medans läkarna sitter och håvar in storkovan. Stafettläkare!!

Blä!


Jag blir upprörd utav både varghatare och vargälskare. Ingen sida kan föra en vettig argumentation. Det bara måste ju gå att hitta en enad lösning tillsammans.


Att många föräldrar kritiserar dagis och skola för att de inte uppfostrar och tar tillräckligt ansvar. Vaddå??!! Det är föräldrarnas ansvar no matter what!!


Sen är jag väl precis som alla andra som upprörs över alla krig (religionskrig), fattigdom,svält och sjukdomar i världen!


Finns som sagt var säkert 1000 saker till som upprör mig, men ska bespara er dem.

//

Av Chrissie - 1 december 2010 23:30

Äntligen var det dags för mitt återbesök för röntgen och träff med läkaren som opererade min fot!:-)


Jippi!!!! Äntligen!!!

Jag får ta av mig aircasten och börja använda en riktig sko (ja, högklackat kan jag ju glömma ett tag till dock). Inget mer stapplande med kryckor och skit.

Ska börja med att ta promenader, simma (jo, tjena) och får om en vecka börja arbeta igen!! Tralala!!

I januari ska skruven tas bort, eftersom den sitter som den gör, orsakar den mer besvär än nytta, då frakturen har läkt fint! Blir lätt narkos då, men ska tydligen bara vara någon dags konvalecens efteråt!

Helt OTROLIGT!! Kan fortfarande inte riktigt fatta att det är sant!

I am in heaven! <3

  

//

Av Chrissie - 1 december 2010 23:15

Lite fantasilös utmaning som har samma tema flera gånger...

Ett annat ögonblick:


När jag köpte min allra första egna häst. Ett fuxsto med bläs vid namn Ylva en lerig dag i april.

Att få gå ut i hagen med min egna grimma och hämta min alldeles egna häst!! Det var ett stort ögonblick och lyckan var total!

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards