Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg under november 2010

Av Chrissie - 25 november 2010 20:03

Får nog i ärlighetens namn säga att de flesta av mina drömmar slagit in. Att äga häst, hund och katt, att bo så att jag kan ha hästar hemmavid och bo i hus. Att ha träffat sambon också, där vi lever i ett jämlikt förhållande och hjälps åt med det mesta.

Men självklart måste man ju fortsätta ha drömmar, även om många redan uppfyllts, men de håller jag för mig själv....tills de är uppfyllda;-)


Av Chrissie - 24 november 2010 21:20

Nu är ialla fall adventsljusstakar och stjärnor på plats. Utanför viner både snön och vinden. BrrRrRrrrR!  Är inte alls på humör för att blogga, så avvaktar till en annan dag....... Ganska less på det mesta just nu!! Tur att man har massor med ulliga "saker" som sprider glädje!!     och "häst" (som det inte fanns någon smiley på)

//

Av Chrissie - 24 november 2010 21:17

Ut i täckbrallor och täckjacka...icke att förglömma aircasten, och släppte ut hästarna. Sen på med raggsockor och "kalasbyxor" och en tjocktröja och en jävla massa jobb. Hann dra på mig ett par jeans och en top tills sambon skjutsade ner mig för vaccinering. Sen åkte täckbrallorna på igen ...

Nu gäller mysbyxor, fleecetröja och en varm filt.

Av Chrissie - 23 november 2010 18:16

Inga revolutionerande utsvävningar den här veckan, utan pretty much the same, som de senaste 4 veckorna....

Lite "snöstorm", vanka runt med foten i "storpjäxan....

Imorgon ska jag ialla fall äntligen influensavaccineras. Bokföring, pappersjobb, beställningar och adventspynta står också på mitt schema.

Tja, roligare än så är inte mitt liv just nu, men vänta bara........... :-D


//

Av Chrissie - 22 november 2010 18:12

Om nån undrar, så känns det f_n som jag suttit i fängelse i 5 månader!!!  Lindade om foten hårt som tusan idag, stor socka och sen mina fodrade gummistövlar, tänkte att va sjutton.......Men det skulle jag inte ha gjort!! AJ vad ont jag har i foten. Får bli hoppa runt och aircast ett tag till:-( *Mutter*

Har t o m slutat bry mig om nedräkningen.....Varenda dag är som en evighet!!!

Men...det finns de som har det mycket värre, så jag får väl fortsätta att bita ihop:-/


På kvällskvisten tog jag ialla fall ut Bangsibusen på gårdsplanen och tränade lite rallylydnad. Tog väl en kvart, sen började han faktiskt lyssna på mig. Är lite rädd dock att han skäller för mycket. Attans, då blir vi ju diskade om vi ska tävla. Ev ska vi väl satsa på tävlingar till februari, eller hur R-M? :-D


Ikväll kommer den utsökta kvällsmiddagen bestå i risgrynsgröt. Orkar inte fundera ut något annat.....OCH....risgrynsgröt ska ätas med sirap!!!! :-))))))


Ha en bra måndagskväll allihopa!

//



Av Chrissie - 22 november 2010 08:45

Halleluja, det här blev ju nästan lite pinsamt jobbigt....


I min handväska:


Mobiltelefoner, headset, penna(pennor till tusen) och anteckningsblock, plånbok, bokningsblock, tuggummi, halstabletter, Alvedon, Allergimedicin, nyckelknippa, korkskruv, bindor, deo, parfym, läppglans, frimärken, hundbajspåsar, nagelfil, hundgodis och en massa mynt som alltid ligger och dräller i botten av väskan.


Av Chrissie - 21 november 2010 19:14



   


                       

     



Av Chrissie - 21 november 2010 18:46

Igår var Fam. Gomersson här och vi hade en mycket trevlig kväll!!:-) Alltid lika roligt för både två och fyrfota.

Så här kul hade de lurviga. Om vi kunde prata? Nja, inte just då! Observera att de tyckte det var jättekul!! Dragkamp på HÖG nivå;-D

Bildkvalité värdelös, men skruva gärna upp ljudet. Hahaha!




  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards