Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Resultat

Av Chrissie - 23 oktober 2010 19:15

Fick reda på at Bangsi´s HD/AD-resultat har analyserats av SKK. Tydligen så har han HD B och ED 1. Vet fortfarande inte om det är båda armbågar och båda höfter.

Lite trist, hade ju varit roligare med u.a, men jag kastar inte in handduken!

Har fått en hel del "kondoleanser" ang. detta...Men hallå!! Bangsi är inte död!!!:-)

Kommer att röntga om honom vid 2 års ålder, eftersom han är lite långsammare i sin utveckling än sina syskon.

Och....det blev ju rätt vovve som blev kastrerad:-D


  

Världens bästa!!

 
 
Annelie

Annelie

24 oktober 2010 10:09

Självklart är han världens bästa!!! Och myskortet tillsammans med katten är världens finaste! Ha en bra söndag!

http://www.beardie.bloggplatsen.se

 
Anette

Anette

24 oktober 2010 12:29

Världens bästa Bangsi med sin bästa kompis

http://www.toppens.se

 
Anette

Anette

24 oktober 2010 12:31

Halva inlägget försvann :-(.
Bra att du inte "kastar in handduken" utan lyssnar på "din" vet.
Kram kram från oss alla!!

http://www.toppens.se

 
Ingen bild

G.

24 oktober 2010 13:28

Vad innebär HD B och ED 1? För mig är det rena grekiskan... :-)
Huvudsaken är ju att han mår bra och inte har ont någonstans!! Sen är han ju samma goa hund ändå!

 
Rose-Marie

Rose-Marie

24 oktober 2010 13:52

Tack för en jättemysig promenad i dag.
Oavsett vad Bangsigubben har för siffror och bokstäver är han världens bästa brorsa ändå.
Om man tänker efter så har vi nog alla en och annan bokstav, eller hur???
Ha en bra söndag

http://www.beardisenludde.se

 
Ingela & Ammi

Ingela & Ammi

24 oktober 2010 15:58

Vilken fin bild på sötaste kompisarna! Vad goa dom ser ut :-)
B-höfter är väl normala höfter så det är väl ingen fara i alla fall!
Ha det bra!

http://www.yassiammi.blogspot.com

 
Pernilla & pojkarna i Lidhult

Pernilla & pojkarna i Lidhult

24 oktober 2010 16:46

Klart inte en sån kille som Bangsi kastar in handduken, och varför skulle han det?? B-höfter är ju helt ok, och fritt, armbågarna är ju tråkigt med etta på, men har du inte märkt någon hälta eller att han skulle ha ont, så då är det ju inget, utan det är bara att köra på som vanligt i bästa Bangsi stil.
Jag skulle inte ens ödsla pengar på att röntga om, armbågarna brukar tyvärr inte bli nåt annat än det första resultatet, och höfterna är ju fria.
// Kram från lidhultsgänget.

http://www.beardieboys.com

 
Pernilla & pojkarna i Lidhult

Pernilla & pojkarna i Lidhult

24 oktober 2010 16:47

ps, jag är absolut ingen kattmänniska, men måste säga att det var en underbar bild :o)

http://www.beardieboys.com

 
Ingen bild

Annika

24 oktober 2010 19:27

Tja, det kunde ju ha varit värre om man säger så. :-) Du vet ju åtminstone vad du ska göra för att hålla det i schack jämfört med ngn annan. Lycka till inför operationen!

 
Jaspis med flock

Jaspis med flock

25 oktober 2010 09:30

Hallå brorsan!
Vilken fin bild! Matte blev helt såld! Hon är kattfantast har jag förstått och hade vi bara bott bättre så hade vi säkert haft ett par "kattsyskon" :-)
Lyssna på farmor :-) i det här fallet håller vi helt med :-) B på höfterna är bra och har du inte ont i armbågarna så kör på!! Jag ska också röntgas framöver, får se vad jag får för bokstäver.....
Sköt om er och hälsa flocken!

http://www.atlasmimas.dinstudio.se

 
Karina

Karina

27 oktober 2010 00:31

Vilken otroligt härlig bild!!! Den "måste" du ju rama in alltså... :-)

Den påminner mig om den här Alvedon-reklamen, "Är man stor måste man vara snäll", fast där är det väl två hundar. Du får skicka in denna bild till dem istället!

http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards