Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg under september 2010

Av Chrissie - 16 september 2010 21:03

Någonting som jag förundrat mig över en lång tid är varför det finns par som måste få sin kärlek bekräftad i officiella forum.

Ok, vem är intresserad huruvida jag köpt mig ett par nya skor , eller gått en hundpromenad? Förhoppningsvis vänner som följer mig och som man kanske inte har chans eller tillfälle att träffa och prata med så ofta.

 Men jag tror knappast att det är så intressant om vad jag känner för min sambo. Det är för mig något väldigt personligt och tämligen någonting mellan sambon och mig. Och vad är vitsen att skriva i officiella sammanhang om jag älskar honom eller inte? Wo cares liksom??! Vad jag känner säger jag personligen.

Alla ska ju göra som man vill, men så här tycker jag ialla fall:-)

Ocensurerat var det juh!!   


Av Chrissie - 16 september 2010 13:12

Varför har jag valt hundras som älskar att ju sämre väder dessto bättre?:-P

Hur som helst så har de fått sina behov på alla plan uträttade, inkl lek och bus i regnet.

Ikväll kommer sambon hem igen, efter några dagar på annan ort, så gissa vem jag ska lura ut på kvällspromisen med jyckarna;-D


Är tvärstiltje på att ha någonting att skriva om, så lika bra att packa ihop för den här gången:-D

//

Av Chrissie - 15 september 2010 11:20

Men nu ska det här bli en ocensurerad blogg, så det så! Haha!


Men VARFÖR i hela världen ska det ALLTID ringa när jag sitter på toa!!???!!!!

Att försöka sova gav jag upp för länge sen, men toalettbesök måste jag väl ändå få göra va? Va? VA? Ekar nog fint i badrummet när jag svarar i jobbtelefonen?!


Får väl fånga den här dagen nu då.  

//

Av Chrissie - 15 september 2010 08:30

Bangsi var rastlös inatt, så klockan 3 var jag ute och promenerade....till ingen nytta bör tilläggas. Somnade först vid 4 imorse och några timmar senare dags att släppa ut pållar. Nu har ialla fall både stora och små fyrbentingar fått sitt och jag bäddar ner mig i sängen en liten stund till, med en immig jobbtelefon på magen.

Ska fånga dagen.....bara inte just nu! :-)

//

Av Chrissie - 14 september 2010 22:33

Idag var riktigt roligt, med nya skyltar och många skratt!! Dessutom var ju brorsorna superduktiga (som alltid)!!

Haha, bäst var när boxern i vår grupp ställde sig och kissade på pelaren i träningssalen. Lovar, det var ingen LITEN pöl!! Matten? Ja, hon stod nog i helt andra tankar;-)


  

   

FINA LUDDETUDDE


  

Titta så snyggt vi tigger! Då får man väl godis va? :-)




Av Chrissie - 14 september 2010 11:41

En Sony Ericsson kan man alltid lita på? Tappade jobbtelefonen i hästarnas 90l vattentunna, och tro det eller ej, men den FUNGERAR!!! Tja, det lyser lite konstigt om den och ljudet är inte det bästa. Kan inte växla mellan videoinspelning och kamera - men den FUNGERAR!!  :-)

Av Chrissie - 13 september 2010 20:57

Är alltid Drómi som fått höra att han är stel som en fiskpinne, men jag undrar om det inte är hans matte som är den där fiskpinnen! Så fort jag försöker röra mig så känner jag mig som 109 år! När foten blir BRA, så ska jag verkligen ta itu med kroppen så det heter duga!!!!! Styrketräning, Zumba, springa, hundpromisar och rida så det står härliga till! Har inte åkt inlines sen jag flyttade hit, så jäklaranamma- nästa sommar ska jag ta Lyviksbacken, hahahaha! Risken är väl att jag blir mosad av en långtradare, med min tur......:-P


Blev en barbackatur med H och J på kvällskvisten. Skulle vara spännande att veta vad hästarna tänker om vårt tjattrande och stup i ett skrika "-Tårta"!!!

(Tårta är begreppet : Trillar man av får man bjuda på ...just tårta)

Hur som helst, kul som sjutton!!!

Ny dag imorgon.....


//

Av Chrissie - 13 september 2010 08:36

Jaha!? Så var det måndag igen. Ännu en dag närmare vintertid och vinter. Bah!! En dag närmare nästa sommar också:-)

Har lite svårt att se charmen med alla höstens färger, när jag helst av allt vill att allt ska var grönt!!!! Hmm, mitt nästa utvecklingsuppdrag - att börja försöka tycka om a l l a årstider.

 

Snart är det val - äntligen!! Börjar bli mer än trött på all pajkastning och falska vallöften, bara för att fiska röster. För första gången har jag haft beslutsångest om hur jag ska rösta. Tycker att politiken börjar bli lite smått odemokratisk, vilket skrämmer....

 

Nånting positivt??? Ja, det regnar inte!! Hahaha.

 

Tími til ađ byrja daginn!

//

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards