Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Chrissie - 25 augusti 2010 22:15

Har blivit alldeles på tok för slö för att föra över bilder från mobilen till datorn. Men någon dag så.....

Har i princip spenderat h e l a dagen i telefonen med jobbsamtal. Hade en liten break mitt på dagen då H, J och jag tog varsin pålle ut på en riktig skojtur i regnet. Jäklar vad skoj vi hade det, både ryttare och hästar! Dessutom var T en STAR idag!!!!!!!   Tölten satt och hon orkade hålla den kvar och dessutom .......ta mig tusan vilken ökad tölt hon har!! Min svarta prinsessa!!!

*LYCKA*



Mindre lycka är att jag fick svar på röntgen i måndags och det visar sig att frakturen i foten har blivit större än vad den var från början. Imorgonbitti ska ortopederna ha möte och ta upp mitt fall och se vad de ska göra. Så imorgon lär domen komma!! *Biter på naglarna*


Rallylydnaden var skoj igår! Luddetudde är så duktig!! Bangsi tycker det är betydligt mer intressant att titta på de andra hundarna, leta efter deras godis och att bara göra allt utom att lyssna på mig:-/ De få gånger han faktiskt lyssnar är han superduktig, men matte tycker absolut inte att det räcker. Dessutom är han ju så van att alltid gå lös, så nu måste vi ta tag i koppelträningen!! Igår fick vi göra övningar som innefattade STORA mängder godis, som slutade i en hund som bajsade lastbilsflak med diarré inne inatt. Matte roade sig *ickeglatt* med att skura golv till och från mellan 02:30 - 04:30. Nu är han bra igen, men uppenbarligen så funkar det inte med dessa godismängder i skolan.


Ikväll var det ganska knottigt igen. Hade tänkt att ha hästarna ute, men när de kom springandes i beteshagen och ville bli fångade, så insåg jag att de var IN de ville. Så där står de nu och sover troligen ganska gott. Skönt med hästar som "talar" om huruvida de vill vara ute eller inne:-)


Nu talar ialla fall matten om att ögonlocken börjar bli tunga.

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards