Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Chrissie - 18 augusti 2010 22:41

För att göra en lång historia kort!

Vaknade med en chock av att någon (granne) ringer på dörren tiiiiiiiiidigt imorse. Visade sig att hästarna rymt och begett sig ut på riksväg 50.

Tog ca 2 timmar, sen var de hittade och sambon körde hem dem i omgångar med trailern. Något djur har troligen sprängt stängslet och hästarna har blivit rädda och sprängt stängslet på motsatt sida.

Inga skador alls!! Puh!!!! Gissa om man hade HÖG puls och nära till hjärtkollaps när man vet att de är ute på den högt trafikerade vägen.

Allting gott slutet gott!! Inatt sover de inne!!!!!


Igår var jag till Örebro och en privatläkare (ortoped). Visar sig att min fraktur i foten inte alls är så simpel som läkarna här försökt påskina. Nu ska foten diskuteras med Sveriges duktigaste fotkirurg...och tyvärr lutar det åt att de ska steloperera bas/led vid metatarsale 4 och 5. Kul???!!! NOT!!!!!!! Hade ju hoppats på ett positivare besked. Och gissa hur *glad* jag är på de kära husläkarna??!!!!!!!!!!!!! Förbannad över att ha "slösat" 6 veckor på....ingenting!!!


Lägger in en bild som jag är så nöjd med på en utav mina älskade. Det gör mig på bra humör igen.


  



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards