Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Chrissie - 1 augusti 2010 01:19

I fredags besiktades H´s Skrauti, och gick igenom. HURRA!  Han fick bedömningen "oslipad diamant":-) Blev riktigt avis efter idag, då H och jag tog en ridtur och vid en raksträcka så fick hon fram en helt juste pass!!! Vi hittade en hel del kantareller också, så stackars H fick hoppa av och på hela tiden, eftersom jag fortfarande sysslar med "handikapp- åka häst".


Skickade iväg karln till de andra karlarna ut i skogen för ATV-åkning. Själv hade vi drinkkväll hos H, för att fira hästköpet! Nyss hemkommen och lite snurrig i huvudet. Ska självfallet ta mig den berömda kaviarsmörgåsen och glaser O´boy innan sänggående. 


Sen måste jag ju naturligtvis tillägna inlägget min underbara kära vän, kollega och co owner L som fyllde år den 31:a, och dessutom deras underbara goaste bäbbe Minna, som firade sin 1:a födelsedag samtidigt!!

Ser fram emot att träffa dem och få gratta dem snart!!!!! GRATTIS GOINGAR!


Nä, dags för nattvickning och sen sängen. Misstänker att hundar påkallar min uppmärksamhet om inte alltför lång tid.

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards