Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Chrissie - 14 juli 2010 22:57

Tur att man får timmarna att gå. Tar liksom halva dagen att bara komma upp ur sängen,duscha och få i sig frukost! Men jag är envis. SKA vara på fötter snart!!!

No pain, no gain...är det inte så man brukar säga?!


H är som vanligt supergo och hjälper till med pållar och allt vad det innebär!!

Ludde´s matte kom förbi idag och hade med sig hembakt blåbärspaj. Och utan att smöra, så var det den GODASTE blåbärspaj jag någonsin ätit. Tyckte sambon och vovvarna också!! Mums!!!

Bangsi och Neo fick sig en lekstund med Ludde också såklart:-D



När det är sånt här fint väder, blir det inte av att man ens sätter på Tv:n, eller ens kostar på sig en dagstidning. Känner att jag blir helt "dum i huvudet" som inte hänger med vad som händer i världen.

Imorgon får det bli ändring på det!!:-D Hur ska jag annars kunna fullfölja mitt mission om att lösa att världens problem?!

Haha, Ja, det gäller ju att sikta mot stjärnorna......så kanske man når gräsrötterna?!

//  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards