Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Chrissie - 12 juli 2010 22:12

Shit vad jobbigt det är att behöva vara beroende av andra, när man är en sådan som klarar ALLT själv. Puh!! Snacka om att allt sätts på prov just nu. Är dock så tacksam över vovvevakten idag! De har haft det så underbart!!!:-) Titta gärna på underbara bilder på Ludde´s blogg.  

H och J är också klippor!!! Kom hem med stallmaterial, spån och torv!! Ett helt transportsläp fullt! Dessutom med gott fika! :-D  Ska bli så kul den dagen vi kan ge oss ut på en härlig ridtur alla tre. Om allt går vägen blir Skrauti skodd nästa vecka. Och jag?......Enligt doktorns ordination; INGA kryckor och om en vecka ca, så ska jag stappla runt med en slalomkänga! Weird! Jag vet! Man kan ju bara hoppas att det inte är 30 grader varmt då. Har infektion i armbågen och ska knapra VÄRLDENS ÄCKLIGASTE piller!! Bah!!!

Ja roligare än så är det inte! Men jag har fått en hel bunt med skvallerblaskor som jag ska roa med mig imorgon, så sen ska jag väl kunna allt om kändislivet:-D


  

Farligaste 1-åringen i Skeppis:-P


  

- Matte, varför kan du inte sparka boll med mig?!


//

Av Chrissie - 12 juli 2010 10:17

Husse har åkt och jobbat och hundarna får vara hos Ludde m. fam, så här är det tyst som i graven. Jättetomt!!! :-/ Men jag VET att vovvarna har det världsabäst!! TACK R-M & A!!!!!


Har plockat fram en ryggsäck ialla fall, så jag får med mig mina små attiraljer när jag stapplar omkring med bästa förmåga. Ska väl sätta mig och läsa en god bok tänkte jag...men först frukost - vilket kommer att ta mig halva dagen att lyckas få fram;-P


//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards