Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Chrissie - 2 juli 2010 22:58

Varit vilse i småländska skogar, shoppat satan i Ullared, hälsat på "farmor" och de 5 lurviga, sambon kollat på bilar och massa andra små stopp här och där.

En massa mil och träsmak i rumpan men jisses så värt det! Hittade massor att shoppa. Plånboken var tämligen tunn vid utgången. L, M, M och jag hann ialla fall äta frukost ihop;-) Hihihi!!


Så skoj att få träffa Pernilla och vovvarna! Och TUSEN TACK till Pernilla för gästfriheten- god mat och trevlig prat...och hårsnoddar i kubik;-D

  

Fick faktiskt med ALLA 5 på en och samma bild. Pernilla kan intyga att det inte var det lättaste och bilden är u r u s e l. Men som sagt, på bild är de!


Tja, vad säger man???!!!!

Detta är juvelernas far:


  

Nu var vi ju mer på snabbvisit, men jag kan låta hälsa att juvelernas far är en mycket trevlig pojke, man, gubbe, illbatting.....hund. Ett underbart temperament och ett kille som tycker LIVET LEKER!! :-D Nog kunde man på den lilla stunden lätt få svar på varifrån vissa av våra juvelers olika upptåg kommer ifrån!  


Har med mig hem en sisådär sjuttiofemton knottbett också, så kommer troligen att klia mig till sömns.


  

Bangsi & Neo ville också vara med på bild.


En stor kram till H också, som tagit så väl hand om hästar!


//


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards