Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

Bara en helt vanlig uppdatering

Av Chrissie - 11 juni 2010 18:37

En helt vanlig fredag, bara lite sämre väder än det varit den sista tiden. Äntligen har man börjat komma i gängorna lite och sömnbristen är ett minne blott.......för den här gången:-)

Hann med ridning innan regnet kom ialla fall. Och vovvepromenad också för den delen. De två är precis badade, så kvällen är räddad med pälsvård framför TV:n.

Idag är första dagen på en vecka som jag i n t e staplat ved!! Men nu är sambon ute och klyver, så misstänker starkt att det blir till att stapla på söndag igen.

Imorgon är det äntligen valpträff!! Ska bli så himla kul! Tyvärr kommer inte Bangsi´s pappa och "farmor", men vi får alla se till att ha kamerorna redo.                    


                                    

Nyurklivna ur badkaret.



Idag på ridturen, så höll jag på att rida på den här lilla krabaten. BAMBI!

  



        

Lite fler bilder på nykomlingen. De kallas numera "De tre musketörerna"

Vilken liga de är och skrämmande så bra de tycker om varandra. Hade inte kunnat bli bättre. Idag har vi provat att lämna alla själva en stund medans de andra ridits och det har funkat alldeles utmärkt. Tritla är ju lite sugen på att hoppa över förstås, men har tagit sitt sunda förnuft till fånga (eller bara respekterat mina ilvrål) :-)


Ikväll blir det god mat, vin och filmkväll i soffläge......jaja..med borstar och kammar i högsta hugg var det visst:-D

//

 
 
Anette

Anette

11 juni 2010 20:06

Så bra att "De tre musketörerna" trivs så bra tillsammans.
Jaha du har badat grabbarna inför träffen... efter den får du kanske bada dem igen ;-).
Ska bli så roligt imorgon, men synd att inte farmor och pappa kommer :-(.
Ha det bra!!

http://www.toppens.se

 
Karina

Karina

11 juni 2010 20:46

Åh ett sånt gulligt litet kid!

Vad söt den nya hästen är. Fint med tvåfärgad pannlugg!

http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

 
Rose-Marie

Rose-Marie

11 juni 2010 21:09

Det har varit bad här hemma också. Snart ska jag ta fram blåsen och blåsa Ludde torr. Det tycker han är skönt.
Fina bilder igen.
Ses i morgon. Sak bli himla kul.
Ha en trevlig kväll.

http://www.ludde.webgain.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards