Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Chrissie - 8 juni 2010 21:40

Skeppmora var idag varmast i Sverige, med 20,8 grader!


Wooooohooooooo!!!:-)



Av Chrissie - 8 juni 2010 20:55

Dagarna bara rinner iväg och jag hinner aldrig ens med hälften av vad jag tänkt? Är jag då dålig på att planera, ineffektiv eller bara otroligt optimistisk????

Idag har jag ialla fall fyllt upp kyl & frys! Sen har nytillskottet anlänt:-)


    

                              


Gick hur bra som helst att släppa ihop dem, även om Tritla har pissat typ 500 ggr idag!! Hon är KÄÄÄÄR! Hur som helst så är nytillskottet ännu bara här under en prövotid, så vi får se hur fortsättningen lider. Drómi får också plats, dvs, nytillskottet verkar också vara rätt låg i rang, så inget tjafs, inget bråk, utan alla flyttar sig för alla, eller umgås. Hoppas det håller i sig.





  

Hyfsade travkliv av Tritla ;-)


Bangsi har kommit in i någon himla trots och går och rastar inomhus nattetid. *Mutter* Hoppas det är övergående! :-D


Är sådär himla trött igen! Måste vara all friskluft man får i sig av att vara utomhus hela dagarna. Nu borde jag ta tag i den s t o r a pappershögen!!

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards