Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

Pingst!

Av Chrissie - 23 maj 2010 11:25

Efter EN dag med otroligt härligt väder, är vi åter tillbaka i gamla spår, med regn, regn och lite mer regn.

Hade trevligt besök igår av ett gäng hästtjejer från Uppsala som tävlade i B-länge!:-)  (Lycka till på A-finalerna idag!!)

För en gångs skull så har jag inte så många måsten idag, utan tar dagen som den kommer. Kanske slutar regna till eftermiddagen, så då tänkte jag ut och tömköra pållarna. Blir ingen kurs ikväll för lille skrutten. Även om såret ser fint (finare) ut, så har han fortfarande en rejäl ficka under och ska ta det lite lugnt, samt att vi laddar inför kursstart imorgon. Han måste ju definitivt se till att vara helt läkt och redo inför valpisträff den 12:e , som vi ser fram emot!! :-D


Ska ut och försöka fånga in min vildhäst (som vägrar att fångas in) för att få av honom flughuvan. Den lär gå att vrida ur!

//




 
 
Annelie

Annelie

23 maj 2010 12:01

Ja, se till att han är färdigläkt till den 12:e! Vi har planerat att komma oxå, Pernilla, min dotter Cajsa och jag! (Och hundarna förstås!) Ser mycket fram emot det! Vi var på valpträff i Örkelljunga för några veckor sedan, men tyvärr kom inga andra beardiesköpare.. Men vi träffade ju Soyas mamma och syster, och Pernilla och killarna förstås, och det var väldigt kul! Lycka till med vildhästen!

http://www.beardie.bloggplatsen.se

 
Rose-Marie

Rose-Marie

23 maj 2010 15:27

Bra att du tar det lugnt med Bangsi. Vi satsar på måndagskursen. Det ska bli intressant att se vad den innehåller. Tror det kan bli mycket lyckat.
Jag hör av mig innan morgondagen
Ha det bra

http://www.ludde.webgain.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards