Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Chrissie - 23 maj 2010 17:00

Jaha, less på att höra mig själv säga att det regnar hela tiden. Vi var utanför dörren en stund, men vände snabbt in igen och pluggade in Avatar på DVD´n. Vilken otroligt BRA film!! Rekommenderas varmt för den som inte sett den ännu! Precis en film i min smak!!!

Efter filmen så gick jag ut och selade på Drómi hela gamla läderselen, i med tömmarna och provtömkörde honom! Jisses vad duktigt han var! Det där ska vi absolut jobba mer på! Sen ska han minsann få dra upp ved:-)

Sen...kom störtskuren!!


   Och då blir det den årliga bilden på mig hoppandes i vår översvämmade uppfart. :-P


Snart kommer svärföräldrarna hit och ska äta lite middag med oss. En söndag utan pizza - det ni!! :-) Men blir nog gott ändå!

Tjingling!

// *plask* *plask*

Av Chrissie - 23 maj 2010 11:25

Efter EN dag med otroligt härligt väder, är vi åter tillbaka i gamla spår, med regn, regn och lite mer regn.

Hade trevligt besök igår av ett gäng hästtjejer från Uppsala som tävlade i B-länge!:-)  (Lycka till på A-finalerna idag!!)

För en gångs skull så har jag inte så många måsten idag, utan tar dagen som den kommer. Kanske slutar regna till eftermiddagen, så då tänkte jag ut och tömköra pållarna. Blir ingen kurs ikväll för lille skrutten. Även om såret ser fint (finare) ut, så har han fortfarande en rejäl ficka under och ska ta det lite lugnt, samt att vi laddar inför kursstart imorgon. Han måste ju definitivt se till att vara helt läkt och redo inför valpisträff den 12:e , som vi ser fram emot!! :-D


Ska ut och försöka fånga in min vildhäst (som vägrar att fångas in) för att få av honom flughuvan. Den lär gå att vrida ur!

//




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards