Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Chrissie - 30 april 2010 10:46

Nu hoppas vi verkligen på att solen håller i sig under dagen och kvällen! Ska försöka möblera in 17 personer i vår "kuvös". Ska bli trevligt!!!

Annars så är väl Valborg den dagen man saknar Uppsala som mest. Grötfrukost med punch, forsränning,  silllunch, champagnegalopp osv, osv....


Bangsi har blivit av med kragen och ja....full rulle som vanligt. Men han ska ta det lite lugnt ytterligare några dagar. Lättare sagt än gjort.

        


Var ute på helt underbar ridning igår. Min läromästare Tritel de lux var en klippa!!!!! Ja, Drómi gick inte av för hackor han heller förstås! Känns som de (jag) utvecklas varje gång. Är riktigt tävlingssugen nu!!!


      


Känner en enorm lycka varje gång jag beger mig ut i naturen. Blir förstummad över hur vackert det är.


Nä, nu ska jag inte sitta här och skriva massa svammel.

Önskar alla en trevlig Valborgsmässoafton!!

//

Av Chrissie - 30 april 2010 09:15

Nu är det vår alldeles på riktigt, för nu har mina strumpor åkt av....Och vill inte se dem igen förens tidigast i oktober!!!! ;-D

Jag och M.Montazami liksom....vi hatar strumpor *skrattar*


           Dessutom har ä n t l i g e n mina påskliljor tittat upp ur gräset.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards