Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Chrissie - 27 april 2010 22:47

Nyss hemkommen från arbetet och *gäsp* är trött. Lite jobbigt att åka hem 20 mil u t a n att bromsa, då bromsbeläggen tog slut på vägen ner. Raspade fint mot bromsskivan kan jag lova:-/

Sammanfattning av dagen: Riktigt kul och bra!!

Två lurviga mötte mig med glädje när jag kom in genom dörren och nu har pungen blivit lite mindre på Bangsi!! Tjoohooo!!! Men..as if he cares...Han är lika pigg som alltid och han har nog inte ens tyckt synd om sig själv en endaste sekund. Nu är han kragfri en stund, men verkar nästan som han får separationsångest från den...Hahaha, knashund! Hur många kan säga att de har en hund som GILLAR att gå omkring med krage?!:-) Om allting går åt rätt håll nu, så blir han kragfri och koppellös på fredag! Håll tummarna, snälla!:-))


Har nyligen börjat regna och ska pågå i typ två dygn. Släppte in hästarna och gav dem nattamat, så nu kanske jag får sova en liten stund imorgonbitti......om inte jobbtelefonen väcker mig, som vanligt.

Sambon bjöd på varmkorv med bröd och en öl alldeles nyss:-) Nu ska jag bara smälta det och sen hoppa i bingen med mina 3 pojkar!! ;-P

Neo har blivit världens soff- och sänggris sen han blev korthårig. Mysgubben!


EGOSNACK:


Pratade med en god vän på telefonen på vägen hem då vi diskuterade relationer och egenskaper. Vi konstaterade att olikheter dras till varandra och att man knappast skulle vilja vara tillsammans med sig själv. Varför inte?

Det skulle bli alldeles på tok för mycket av det goda!!

*Skrattar gott*



Nattinatti!

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards