Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Chrissie - 23 april 2010 19:14

Efter en förmiddag med nyttigheter...dvs måsten, så begavs det emot shopping på eftermiddagen med sambons syster:-)

Lyckades faktiskt nästan att shoppa satan och kom hem med en klänning, två linnen, en blustop, en "mysoverall", ögonbrynsfärg, nagellack, blomkrukor och viktigast utav allt och det jag åkte iväg för; en hel drös med kompostgaller - för att stänga inne lillskiten på tomten:-D

Guess what - jag kom hem UTAN ett par skor.

Imorgon bär det iväg för att fixa tyg, mattor och kuddar till "kuvösen" och lite annat smått och gott som jag ska pynta därute med. Känns föga skoj när snöflingor dalar utanför, men jag ger inte upp. Solen och våren och förhoppningsvis värmen kommer!!!

Sambon kom hem tidigare och jobbade hemifrån och var "barnvakt" åt vårt nyopererade batteri!;-P


Nu blir det tortellinigratäng med lite rött och sen ska jag ta itu med löneutbetalningar och andra härliga papper:-P

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards