Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Chrissie - 15 april 2010 20:20

Har nu börjat ta tag i det där med papper och bokföring, men det är så jä....mycket papper, så på eftermiddagen tog jag en break....som blev väldigt lång..........Fortsätter mao imorgonbitti:-D


Vet inte om det är bra eller dåligt, men sambon och jag hade ju kunnat vara på Island nu, och då hade vi ju blivit fast där:-) Hade ju varit trevligt för mig:-D

Tycker dock jättesynd om vår kollega som skulle åkt till Frankrike imorgonbitti, men nu får lov att stanna hemma för inställt flyg.

Själv går jag ju mest omkring och trivs med en "touch" av Island i luften:-P Snön som ligger kvar har färgats sotigt svart under dagen. Antar att det fallit ner en å annan vulkanpartikel med regnet.


Sitter nu framför datorn medans sambon drar slingor på mig.Var tvungen att fråga om han tyckte det var ok att jag skrev det på bloggen, och jag fick ett godkännande;-) Känns inte riktigt som han har frisörtalanger, men eftersom jag själv inte kan dra pga axeln, så ska jag bara le och se glad ut, och vara tacksam för hjälpen.

:-)


//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards