Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Chrissie - 10 april 2010 21:23

Först måste jag skriva att middagen blev precis så god som jag hade hoppats på. Blev till och med lite marulk över och hundarna ratade det inte:-)


Stod ute en stund på altanen på baksidan och pratade med M som var ute med en av sina Leonberger. V I P S så hade Bangsi hoppat över det staketet också!!! Herregud,vad har jag gjort för att förtjäna hopphäst och hopphund??:-)

Får väl bli hjorthägn runt tomten också. Suck! Kanske Tritla och Bangsi skulle bo tillsammans, så kan Drómi och Neo - coola lugna killarna vara tillsammans?!


Så här ser det ut när det är vovvarna bakom tangenterna:-) Eller rättare sagt, så här ser det ut när matte vill ha lite tid framför datorn.


  


Av Chrissie - 10 april 2010 17:44

För att få lite tid för ridning och hundbus imorgon, så stack vi iväg och hämtade hö idag! Skönt att ha det gjort!:-)

På hemvägen ifrån uställningen så såg jag "feskarbilen" och vände...och tänk....DE HADE MARULK!! Färsk!!!:-) Så idag så blir det delikatessmiddag med grillad marulk, basilikasås och tomat/fetaostsallad!! Saftas i munnen bara jag skriver ner det;-)



Lite generad att jag i ivern i förra inlägget "glömde" att gratulera Anette/Safir och Marianne/Jaspis till fina placeringar och rosetter:-)

 

GRATTIS GRATTIS!!!

Tack för idag!

 

Av Chrissie - 10 april 2010 12:44

Bangsi´s kritik:

"Tillräckligt huvud, behöver lite mer haka. Bra vinklar runt om. Kort bröstkorg och bra päls, normalt för åldern. Rör sig som en tonåring."


Inte lätt att ta gruppfoto, men vi hade lovat "farmor" ett, så det vara bara att försöka fösa ihop flocken:-)

            

Fr.v Ludde, Bangsi, Safir, Ammi, Jaspis  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards