Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Chrissie - 9 april 2010 20:15

Började morgonen med att fodra hästarna inne. Sen ut med vovvar på promenad och en snabbfrukost. Lastade pållar och åkte iväg med H till ridhus och träning. Så himla kul...och jobbigt. Vet inte om det var jobbigast för hästar eller ryttare?! Efter ridpasset släppte vi de svettiga tu i ridhuset och de fick springa runt lite själva och rulla sig. O så fina och rena de var efteråt.

Hem och städa ur trailer, mocka och fylla hö. Ut med vovvar på långpromenad och sen storsanering i hemmet.

Var tvungen att ta en liten powernap och när jag vaknade hade husse i huset kommit hem och tappat upp ett väldoftande bad, tänt ljus och hällt upp en kall öl till mig. Hur mysigt som helst!

Nu är jag ren och lillskiten likaså, som fick sig ett bad efter mig.

Sambon står i köket och kockar, så snart är en sen middag serverad!

Luktar gott!!

Underbart att få känna sig lite bortskämd! :-)

Har värk i varenda beståendsdel i kroppen, men det är det värt! En helt underbar dag, helt enkelt!

Imorgon utställning med lillskiten!:-)


      

Säger man inte att en beardis är en hund med fart i??!! :-) Storebror ville ju naturligtvis vara med på bild också.


Efter vi hade badat och det var dags för torkning, lade han sig på sida och nästan somnade i väntan på frottering. Bästaste juvelen;-)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards