Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Chrissie - 8 april 2010 22:20

Nu har jag pälsvårdat vovvar, så bara badet som väntar imorgonkväll.

Skönt att ha åtminstone en icke håröm hund som somnar när man borstar:-)


  


Hästarna fick komma in inatt då vädret inte är skitmysigt. Kallt regn och geggigt. Har gjort iordning allting för att åka iväg med hästar och H till ridhus för träning! Ska bli kanonskoj!!!

Näe, nu har jag nog gjort nog för idag!

//

Av Chrissie - 8 april 2010 17:55

Klev upp för att ta mig iväg till Ö-bro, men hann inte långt innan de ringde och meddelade att läkaren inte var där idag. Då blev det naturligtvis lite ändrade planer. Men som TUR var så visade det sig att hovslagaren skulle komma idag också, och det hade jag ju HELT glömt bort.

Så istället var det bara att svida om och kasta sig upp på hästryggarna och ta lite ridning innan han skulle komma.


  

Finaste T i väntan på hovis.


Vädret är mer än grått och trist och det regnar lite också. Men jag ska inte klaga, utan fortsätta hålla humöret uppe, att för varje minut så minskar det någon mikromillimeter av snön:-)

Imorgon blir det förhoppningsvis ridning tillsammans med H och långa hundpromenader, för att spendera kvällen med att bada vovvar. Lilla skrutten Bangsi ska ställas ut på lördag!

Snart kommer husse hem och ikväll består middagen i slaskmat ifrån restaurang Gula Måsen.

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards