Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Chrissie - 2 april 2010 21:00

Efter en härlig promenad med sambo och vovvar, kom sambon med förslag att vi skulle grilla. Ett sånt förslag kan man ju inte säga nej till och har just ätit en alldeles utsökt middag, bestående av grillad oxfilé med ugnsstekta bakpotatisskivor, Halloumiost och örtsås med grönpeppar. *Mums*

Länge sedan jag njöt så av en måltid. Grilla=vårkänslor!!

Naturligtvis fick vovvarna också äta grillad oxfilé - och kan meddela att det var en hit!!:-)


        




  

Två pösmunkar ligger i soffan och smälter maten.

Av Chrissie - 2 april 2010 15:40

Jag har världens två underbaraste och bästa hästar!! Har varit ute på en ridsväng på vardera och de var SÅÅÅÅÅ duktiga!:-) Eller snarare, de är alltid duktiga, men idag fattade matte "galoppen" ;-D

Jag vet ju så väl vad jag gör för fel när jag rider, så idag tänkte jag extra, extra mycket på min sits och min fasta hand. Och tänk vad det gör skillnad!!!!

Goa hästar som står ut med att vara mina läromästare!:-) Hade lite markarbete också!

Vem vet, någongång i livet kanske jag törs kalla mig "ryttare":-)


//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards