Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Chrissie - 1 april 2010 21:10

Blev riktigt lurad utav G idag! *mutter*

Hon sms;ade mig och berättade att de köpt gården de var och tittade på förra helgen. Blev SÅ glad för deras skull och att G äntligen skulle få möjlighet att köpa en till häst också. Jo, jo....några minuter senare kom det ju; att jag blivit lurad. *mutter igen*   


Regnade som sagt var hela förmiddagen. Hästarna stod inne till lunchtid och istället så hade vi en ordentlig rykt och mysstund. Blev nog ett antal "ICA papperskassar" fyllda. Har nog gjort dagens goda gärning vad gäller att hjälpa fåglarna med bomaterial. Sen ledsnade Tritla och vill jag fortsätta ha ett helt stall, så var det till att släppa ut dem. Drómi hade gärna stått inne och sovit lite till, men vad gör man inte för obstinata honkön?! ;-D Undrar om T skulle gilla att ha en belgisk jätte som boxsällskap?!


Nu ska det fortsättas att nalla ur påskägget. Till det en brasa i kaminen, en vovve på vardera sida i soffan och ett glas rött.

Trevlig långledighet till er alla!

//

Av Chrissie - 1 april 2010 18:42

Kycklingar kors och tvärs under påsken. Här ska det ialla fall ätas kyckling ikväll!

Hade tänkt att rida, men regnet vann över min ridlust. Nu verkar det "skina" upp lite, så jag gör ett nytt tappert försök imorgon.

Har fått ett JÄTTEFINT påskägg utav sambon, bestående utav en alldeles ny rid-BH, ridhandskar, parfym....och godis-godis-godis! En vacker tulpanbukett tillhörde det stora ägget också.   


VET att det var en del viktiga telefonsamtal jag skulle ringa idag, men min hjärna har tagit påsklov, så inte ett endaste ett har blivit utfört. Får ta tag i det där nästa vecka.


Nä, om jag ska ta och nacka den där kycklingen nu.....(ja, ja, majskyllingfiléer ifrån frysen)


//

Av Chrissie - 1 april 2010 09:13

Mer påskpyntat än så här blir det inte i vårt hus!:-)


  



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards