Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Chrissie - 31 mars 2010 19:54

Fick nyss världens bästa tips. Att knyta fjädrar i hästarnas svansar som lite påskpynt, hahahaha:-) Tack Karina, får se om det blir nåt utav det där;-)


Idag har jag mestadels pysslat med pappersarbete. Husse har jag nu satt på pälsvård på storebror. Lillebror lyckades jag fixa själv, eftersom han inte är direkt håröm och njuter för det mesta utav kamning och borstning. Bara klorna kvar. Puh!:-)

Hästarna har en fylld "foderhäck" så imorgon tänker jag ha SOVMORGON. Well, well...åtminstone ligga kvar i sängen till 8:-)

 

Sambon och jag har nyss avnjutit en middag med det bästa vi båda vet:

Inlagd sill och potatis med diverse tillbehör. Dock insåg jag nyss att vi glömde att ta "den lille" till. Attans!   


Är så sugen på att klippa mig, men antar att jag får vänta ett tag till, tills jag lyckas lyfta upp armen till huvudet. Argghhh!!


Nåväl, humöret är det ialla fall inget fel på idag!

//    


Uppdatering Kl 21:54: Nu har jag haft hästarna inne tre nätter i rad för att de lovat skitväder, som inte kommit. Inatt hade jag bestämt mig för att ha dem ute, för att få en sovmorgon imorgonbitti. Ja minsann, då ska regnet vräka ner. Nåja, nu har de fått komma in ialla fall. Vad är väl en sovmorgon emot att pållarna får ha det torrt och skönt?!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards