Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Chrissie - 25 mars 2010 18:21


Ett klockrent vårtecken!


  

Ropar matte? Skiter väl jag i, för jag är stora killen nu och skiter i om nån vill ha min uppmärksamhet! Bestämmer väl själv vad jag vill göra:-D

Av Chrissie - 25 mars 2010 18:18



FINASTE HÄSTARNA I DALARNA?:-)))


  

"- Åh, står det mitt namn på det jättefina fleecetäcket?"


  

"- Hur coolt är inte det här då. Jag är så snygg i mitt nya nosludd"


Tack G för JÄTTEFINA presenter!!!

//



Av Chrissie - 25 mars 2010 10:12

Var till U-a igår och det blev en lång dag:-) Vovvarna var med och Bangsi skötte sig återigen alldeles exemplariskt. Neo har fått ett fult sår på preputiet och mår inte riktigt hundra, stackarn. Är nog skaren som var boven i dramat från början. Inte skönaste stället, så nu går han på lite olika medikament, så förhoppningsvis ska det bli bra snart.

Min axel sitter kvar där den ska och känns gör den också. Lite "äckligt" när man känner frakturen glappa, men förhoppningsvis så ska den väl sitta ihop snart.


G kom med en försenad födelsedagspresent igår. Shit pommes frites säger jag bara!!! Vilken present!! Håller det lite hemligt, så ska jag lägga upp bilder lite senare. Måste plocka fram mannekängsobjekten först ;-D.

TUSEN TACK G!!!!


Nä, löneutbetalningsdags innan jag ska ta tag i dagen!


//





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards