Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Chrissie - 15 mars 2010 20:40

Stort tack till G´s sambo som idag hjälpte mig med datorn. Annars var det riktigt nära att den åkte ut genom fönstret. Men nu får den stanna kvar ett tag till alltså.

Just nu känns livet otroligt patetiskt. Även om jag älskar att vara hemma, så vill jag ha tusen järn i elden. Och att gå ifrån det, till ren apati är ganska frustrerande. Älskar att pyssla och dona hemmavid- utom som inomhus. Har vanligtvis aldrig en tråkig stund. Jag ser den valda ensamheten som något positivt. Det betyder ju att jag trivs med mitt egna sällskap!;-D


Har blivit del långa härliga promenader med vovvarna, men snart blir de ju alldeles på tok för bortskämda med det:-)


Nu ska det laddas för Hollywoodfruar.

Tofsar och Tazzles för hela slanten!! :-)


" Det är i ensamhet man skapar något nytt"

/André Gide

Av Chrissie - 15 mars 2010 08:52

Känns som allting står still nu fram tills på onsdag.

Finns ju alltid småsaker att pyssla med, men lusten vill inte riktigt infinna sig.

Har ialla fall inte blivit sjuk:-)


Till helgen kan vi få snö eller regn, beroende lite på vad dagstemperaturen hamnar på. Kan ärligt säga att jag hoppas det blir regn så lite mer snö försvinner. Även om det smälter lite på dagarna nu, så går det alldeles, alldeles på tok för långsamt. Längtar till dagen då jag får skruva ur pållarnas broddar!! Då är det vår på

r i k t i g t!!


Nä, dags att ta sig ut och promenera jyckar och njuta av solskenet.

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards