Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Chrissie - 12 mars 2010 19:29

Idag har vi fått träffa Ludde och hans husse och matte. Vi gick en jättemysig promenad på nya marker.


    

Vi sprang och vi busade och vi (läs:jag) rullade i lite mysiga "dofter".

                               Vi är världens bästa juveler!!

 

  

Luddes jättefina påsförslutarhårspänne satt inte kvar sådär väldans länge. Hihi., jag tror med bestämdhet att det är mitt fel att det försvann:-/


   Så fick vi träna massor.  Hur kul tror ni att vi tyckte det här var?! Alla mattar och husse bara gick, och vi fick minsann inte följa med, utan skulle snällt sitta och vänta på kommando. Men.....vad gör man inte för en G O D I S!!!??!!!


  

Storebror sa att det var jobbigt att hålla koll på oss. Men sen fick han sitt koppel och busa med, så då var han nöjd. Han är bra tossig den där storebrodern.


  

Min brorsa gör konstig grimaser.:-)




  

Nu har jag fått mat och är TRÖTT!


Längtar tills nästa gång!


Voffilivoff tills vidare


//Bangsi (bakom tangenterna)

Av Chrissie - 12 mars 2010 09:06

Inatt fick pållarna komma in och hua vad mysigt de har haft det. Fanns nog inte en spånfri fläck på dem båda. Mockning är ju inte att tänka på, så det ska jag överlåta till min "stallskötare" :-D. Han har aldrig mockat förut, så det ska bli spännande, haha. Får väl stå och instruera!


I eftermiddag ska vi åka iväg och träffa Ludde. Har redan berättat det för mina tu, som går och väntar och undrar när klockan ska bli dags:-) Blir kanske någon darrig one-hand bild:-)

Får sen passa på att köpta något gottigt till voffarna, eftersom Bangsi inte blev uppvaktad igår:-D


Solen skiner även om det är ont om takdropp.

Först lite slötid, och sen ska jag väl kunna lyckas med att röja upp på mitt kontor. Man kan nästan tro att det varit ett tredje världskrig därinne. Förstår inte hur det gått till :O


//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards