Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Chrissie - 4 mars 2010 21:20

Nu har sambon kommit hem - tidigare än beräknat..OCH med ryggskott, vilket i sin tur betyder att JAG får fortsätta skotta snö! :-P

Så mycket för det! * Fniss*  

Har nog aldrig sett honom så ynklig. Det är det jag säger....ridning ÄR bättre än skoteråkning.


Nåja, jag är glad att han är hemma ialla fall.


//

Av Chrissie - 4 mars 2010 09:12

Kunde bara inte sova inatt. Har sett det mesta på TV:n, bl a en brittisk dokumentär om "Barn med anorexia" som var väldigt bra.

Bangsi tar ingen hänsyn till sömn eller inte sömn. Halv åtta står han och krafsar på ytterdörren och vill ut, så det är bara att snällt pallra sig ur bingen.


Blev så glad av att titta ut. Satt och åt frukost vid köksbordet när jag ser något som far förbi i ögonvrån. Visar sig att det var hästarna som galopperade omkring i hagen, fullt upptagna med lek och bus. Det är LYCKA!!!:-) Drómi såg helt exalterad ut och resning som värsta pilska hingsten *skrattar*. Det om något måste ju betyda "vår i luften"?!!


Ska ta mig en långkörare med vovvar innan det är dags att bege sig mot B-länge och kiropraktorn igen.

Är det inte konstigt? Igår hade jag pälsvård på båda vovvar och de var tovfria när jag var klar, och nu hittar jag massa tovor på dem igen. Fått nya eller slarvig matte???!!!


Nästa vecka kommer våren!!! Tjoohooo!!

Fick också mms av min kollega: PÅSKMUSTEN har anlänt ICAbutikerna!

Lyckan är fullbordad!!!:-)


//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards