Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Chrissie - 28 februari 2010 20:45

Träningskort -släng dig i väggen!

Så effektiv som jag varit idag var det länge sedan jag var!

Fick tokryck och har tapetserat och målat och möblerat om köket! Dessutom är allting skurat från golv till tak! Känner mig liksom HUR duktig som helst.

Tur att "sopgubben" kommer på onsdag, för nu jäklar har det rensats!


Övriga huset ska få sig en rejäl omgång imorgon, efter jag klarat utav diverse jobbmåsten. Hundarna ska få lite pälsvård också. Surprise, surprise, men det ska komma massa snö imorgon också, men från och med tisdag blir det solsken!!!! Då ska jag vara klar och bara ägna tid för hästarna och utomhusaktiviteter! Vi hoppas på att få träffa Ludde & Safir med mattar (och hussar?).


Kommer ganska troligen att somna ovaggad inatt:-)

//

Av Chrissie - 28 februari 2010 11:00

Någon som sett filmen "Måndag hela veckan" med Bill Murray?

Det är ialla fall så det känns. Man skottar, skottar och skottar och på morgonen när man vaknar igen, så är det samma visa igen. Som en jävulsk Déjá vu!!

Nu är hästarna så f e t a, så det finns knappt ord för det. Men jag skyller på vintern och inte på för mycket mat! Det får helt enkelt ridas bort i vår!!


Tittade på OS till halv sex imorse. Då ville lillskiten ut. Sen somnade jag och sov till halv åtta, då det var dags att börja dagen.

Hästar utsläppta -Check

Mockat och fyllt vatten -Check

Gått vovvepromis -Check

Utfodrat vovvar och matte -Check

Kört in en jäkla massa ved -Check

Gjort eld i pannan-Check


Bara den där fantastiska underbara snöskottningen kvar. Sen ska jag åka iväg och fylla kylskåp och börja på den tänkta storstädningen.......Om inspirationen infinner sig vill säga. Känner jag mig själv rätt, så hamnar jag säkert framför Farmen:-P. Eller så finns det en risk att jag somnar av utmattning på sofflocket.


  

Uppdatering: Värsta snön borta nu...Puh!! - Check

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards