Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Chrissie - 27 februari 2010 16:19


Blir inte ett dugg positiv utav det här vädret! Ridlusten är som bortblåst och röjarinspirationen likaså. Har lyckats gå igenom 2 skåp och resten av dagen jobbat med ekonomi. Nu är jag less!

Funderar på att ta mig en riktig långkörare med vovvar, för det kanske kan ge mig lite positivism tillbaka. Ska försöka skotta mig fram till vedboden också, så man kan få in lite mer ved innan nästa snösväng.

Hann spola av bilen de värsta saltbeläggningarna. Såg på SMHI att kylan kommer tillbaka med råge, efter måndag. Ska man jubla, skratta eller gråta?


Har äntligen dragit ur tummen, så nu är papprena inskickade till PRV. Får se om namnbytet går igenom. Är väl ungefär det lilla roliga som händer här.


Nä, vovvepromis var det. Sen ska jag göra brasa och kura upp mig soffan med lite brevskrivning och ett glas vin. Lär väl bli Melodifestivalen som får gå i bakgrunden.

Just ja....GULD till svenska Curlingdamerna! :-) Härligt!!!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards