Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Chrissie - 5 februari 2010 18:40

Vaknade innan 4 imorse och gav upp och gick och satte mig för att jobba. Snoret har tagit över hela min kropp. Men som jag sa till sambon igårkväll. Det är nu när man känner sig så här, som man vet att man lever:-)

Hade ju verkligen hoppats på att orka rida idag, men nej, får hoppas på imorgon istället.

Har massa skoluppgifter som ska vara inlämnade till på måndag och jag har bara klarat utav 1 utav 5. Jippi....eller nåt sånt.

Stackars sambon har varit i Stockholm och jobbat idag. Tågresan ner tog LÅNG tid, då tåget var försenat och han missade bytet. Samma visa hem, så nu sitter han på ett tåg till Örebro, för att överhuvudtaget komma hem ikväll. Är inte avundsjuk.

Har tränat lite "fotgående" med Bangsi. Långt ifrån att han kan, men han fattar principen, så det kommer sakta men säkert.


Har nyss kommit ur ett lång varmt bad. Så skönt!! Hästarna får vara ute och njuta av icke-nederbördsnatt, så matplatsen är laddad och vattnet fixat. Så nu åker "sunkkläderna" på och filten fram.


Dagens citat:


"Jag behöver inte gå någon kurs i positivt tänkande jag har redan en positiv inställning till allt jävla skit."    

Av Chrissie - 5 februari 2010 14:45

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards