Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Snyt och snörvel

Av Chrissie - 4 februari 2010 20:08

Har inte så mycket mer roligt att skriva idag än igår. Förkylningen har tagit ett järngrepp om mig, även om febern håller sig hyfsat borta. Har mest tagit det lugnt och försökt komma ikapp med studier och jobb. Inte färdig än, men hoppas bli det imorgon.

Snön fortsatta att falla första halvan utav dagen och nu har vi så mycket snö att det faktiskt räcker mer än väl. Vet inte ens var man ska göra utav all snö när man skottar. Har hört att det ska bli fint väder i helgen, så då hoppas jag på att vara piggare, och ser fram emot ridning.


Imorgon ska jag ta mig i kragen och boka tid för en ny tatuering. Var ju länge sedan sist:-P Tänker inte avslöja vad det ska bli för något, men fyrbent är den ialla fall:-))))


Undrar om det är nu när man är sjuk, som man ska tag i det där med att lära sig att sticka?!! Fick ett "nybörjar"kitt av en god vän i födelsedagspresent.

  

En härlig sommarbild på min stjärna (i repris)


Man kan ju inte annat än att läääääängta!!

Jag vet att man ska leva hör och nu...och försöker så gott jag kan, men sommar året om TACK!

:-)


//

 
 
Ingen bild

G.

4 februari 2010 20:53

Åh kul! Då har jag en kvalificerad gissning på motiv :-)
Var någonstans ska den hamna då?
Ja sommar året om vore toppen. Frågan är om man skulle uppskatta det på samma sätt då. Lite som folk som bor där det är jättevackert men de tänker inte på det för de är så vana att se det. Kanske behöver vi lite (jag sa LITE...) snöskottning för att uppskatta och längta efter sommaren?

 
Ingen bild

Chrissie

4 februari 2010 21:06

Det har du säkert rätt i. Har gärna snö i en månad. Men sen räcker det:-)
Placering av tatuering är inte riktigt bestämt än. Har ju en del ställen kvar att välja på;-)

 
Ingen bild

G.

4 februari 2010 21:49

Hmmm...pannan kanske? ;-) Eller...en stoooor en på hela ryggen?

 
Anette

Anette

5 februari 2010 07:17

Kul med en tatuering, blir kul att se vilket motiv det blir.
Ja du nu får det vara slut på detta snöande :-(.. jag är så trött på vintern nu.
Hoppas att du piggar på dig så du orkar ut i helgen när solen kikar fram.

http://www.toppens.se

 
Rose-Marie

Rose-Marie

5 februari 2010 07:22

Spännande med tatuering. Jag är sugen på att göra en liten beardis på vristen. Men jag kanske är lite för gammal, va tror du? Krya på dig. När man mår pest kan det ju bara bli bättre, eller hur?
Krya på dig och ha en bra dag

http://www.ludde.webgain.se

 
Ingen bild

Chrissie

5 februari 2010 08:16

Rose-Marie: Man är ALDRIG för gammal för det!!!!!:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards