Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Chrissie - 3 februari 2010 20:59

Fortsätter i negativ anda och härmar G på en dagens.


Dagens sämsta: Dunderförkyld

Dagens sämsta: Vräkt ner snö hela dagen och snöar fortfarande

Dagens sämsta: Inställd ridtur med H

Dagens sämsta: Jobbstrul

Dagens sämsta: Min dator på väg att dö


Dagens bästa: Att sambon och jag firar årsdag, men för sjuka för att fira



Vem vet, kanske blir ett positivare inlägg imorgon?;-)




Av Chrissie - 3 februari 2010 17:11

Skulle ha ridit med H idag, vilket jag sett fram emot. Men:


1. Vaknade med halsont och täppt näsa

2. Blåser "storm"

3. Snön VRÄKER ner

4. Lite jobbstrul (som löst sig)


Nu har jag gjort en ENORM kraftanstränging och tagit vovvarna på en promenad i MÄNGDER utav snö., efter en dag halvsittandes i soffan. 39,6 visade termometern på, så inte konstigt att man känner sig lite halvrisig.

Sambon verkar ha drabbats av något liknande, men pallrade sig iväg till jobbet.


Dessutom hade vi tänkt gå ut och äta ikväll och fira vår årsdag........

Well, well, att snörvla, harkla och hosta ihop är väl också kärlek;-)


Over and out!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards