Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Chrissie - 31 januari 2010 20:57

Håller med Bangsi´s uppfödare. Nu jäklar är det mygg....och knottfritt!!!

Visst är det vackert med all snö och vinterlandskap, men är så trött på kylan så jag håller på bli alldeles knasig! Blir ingen struktur med varken hund eller hästträning.

Sambon och jag tog en liten söndagsutflykt med sparsam shopping i Falun, sen lek och inomhusträning med vovvar.

Nu önskar man ju sig ett uppvärmt ridhus!!! Eller ska man ta med sig djuren och flytta till........Spanien??!! Känns ganska lockande nu kan jag meddela!

Ok, nog med gnäll om kyla och vinter!




(Från Nemi)  

Av Chrissie - 31 januari 2010 10:58

Är det så här det ska vara? -23 och kallt som f_n!! Hundarna får kramp i tassarna, så promenaderna blir inte långa. Hur vackert väder som helst, men ridningen får stå över. Aldrig att jag tar mig en tur i den här kylan!!:-(

Igår köpte jag ett par längdskidor!!!!:-) Men inte vill jag ut och prova dem nu!!! Suck!


Körde in ved till oss och hö till pållarna igår. Fick lite jobb gjort också. Sen kom lite vänner hit på kvällskvisten. Barnen busade med vovvarna så de sov gott inatt.


Mer revolutionerande saker än så har inte hänt här. Önskar mig bara lite mildare väder så man kan fortsätta med utomhusaktiviteter.

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards