Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Chrissie - 28 januari 2010 19:03

Vilken UNDERBAR dag!!:-)

Lagom kallt och började morgonen med att släppa ut hästarna. När jag stod där i hagen kom en bil sakta rullandes.....Vilken tur!! Det var Ludde och husse!!!:-)

Så då tog vi en rejäl buspromenad med alla vovvarna! Hur kul som helst!:-) Neo lycklig att få slippa ha lillskiten hängandes i pälsen en stund. Ludde och Bangsi överlyckliga att få busa. Blev inte en lugn stund på de två! Naturligtvis hade ingen utav oss en kamera med sig. Typiskt!

Hoppas det blir fler gånger.

Sen ner och mocka i stallet och lagom tills jag var klar kom H och vi begav oss ut på en riktig ridtur!:-)  2,5 timmar slutade den på. Hästarna var SÅÅÅ duktiga idag!!!!!(H också!! Jag får inte D att gå i så fin form som hon får). Tåget kom och de reagerade inte ens, trots att varken H eller jag hört eller sett det komma. Mycket pulsande i snö och ett rejält galopprace!:-) Askul!!!

En snabbfika och sen iväg och storhandla. Väl hemma så åkte alla mattor ut och en rejäl storstädning klarades utav innan matlagningen. (Nej, inget hårspänne hittades).


Nu sitter jag i den rengjorda soffan och pustar, innan det är dags att ta itu med dagens jobb som jag sköt på för mina nöjen.

Imorgon kräver jag en SOVMORGON:-))))


Tjingeling!!

//



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards