Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Chrissie - 22 januari 2010 00:06

Hade skrivit ett långt inlägg som bara försvann:-/ Typiskt!


Mest handlade det om skolan, att det är väldigt intressant, men tar så infernaliskt mycket tid så jag har svårt att se hur jag ska få ihop det med jobbet. Dygnet har bara 24 timmar och jag kan inte jobba och plugga 80 - 90 timmar i veckan, det är ohållbart! Självklart går jobbet i första hand!! Men jag ska seriöst kolla upp om det finns möjlighet till att läsa Pedagogik på halvfart, för som sagt; det är otroligt intressant ...och nyttigt!!


Ikväll har det varit "tjejkväll". En god vän har varit här och vi har avnjutit lammfilé och rödvin:-) Man måste ju passa på medans katten är borta;-)

Kan nog inte räkna ut när sambon och jag varit hemma tillsammans en hel vecka.

Men vem är jag att klaga?! Jag har det så bra och har den bästa sambon!!


Nä, dags att rasta vovvar och sen nanna kudde. Seminarium tidigt imorgon. Sen ska det minsann ridas! LÄNGTAR!! Har anmält mig till tävling i februari, så dags för träning .......och lite bantning;-)


Góđa nótt!

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards