Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Chrissie - 13 januari 2010 13:24

Himmelriket på jorden, är på en hästrygg!

Äntligen!!!!!!!!!!! Har ridit idag!!!

Citerar M från Eddaföreningen: "Har ju vilat hästarna i form";-)

Tritla stod mest på bakbenen de första 5 minutrarna, men efter hon insett att det var faktiskt ganska jobbigt, så var hon sitt vanliga jag igen. Drómi är ju alltid Drómi, full med energi! Blev dock ganska lugna ritter, men ack så underbara!!


Nu sitter jag och värmer mig med en mugg varm choklad . Så gott!!


Fick en släng av panik sent igårkväll när jag kom på att Bangsi ska ställas ut på lördag och jag inte har tränat en endaste gång. Så på med koppel och så tränade vi "stå". Hmm, med blandat resultat kan jag ju låta meddela;-P


Annars så har livet denna vecka mest handlat om arbete. Har hur mycket som helst i huvudet, så har försökt få ner det på papper så det inte ska glömmas bort. Vilket i sin tur betyder ca 200 papper och 500 post-it lappar på skrivbordet!   


Ska försöka få någon struktur på detta, och sedan försöka få en timmes "bara vara":-)


//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards