Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg under september 2009

Av Chrissie - 2 september 2009 20:57

Tog en 5 minuters skrittrunda på min älskade lilla tjej och det kändes underbart. Jisses, man kan nog inte vara helt normalt funtad?!?

Hon markerade något litet i nedförsbacken....men det är ju inte helt lätt att hitta enbart plan mark här. Dock tror jag markeringen mestadeles beror på stelhel och viss strethet vid såret.

Hon var rastlös att komma iväg och gick direkt i form och var på alerten. Kan ju inte säga att hon längtat efter att bli riden, men säkert på att det ska "hända" nåt. Jag är så glad över min lilla svarta!!!!!!:-)


Drómi fick slippa mig. Dessutom behöver han en hovslagare igen. Han kommer om två veckor, men jag fattar inte. Hans hovar växer som ogräs den här årstiden och inte växer de fint heller. Ankfötter!! Tölten blir därefter också.


Nog om hästprat för den här gången!

//

Av Chrissie - 2 september 2009 14:12


...utav hunden! Nu blänker han som kromen på en bil! Till och med analsäckarna fick sig en omgång INNAN badet:-)



Tritla svullnar upp lite utav stillastående och vila, så nu ska jag sakteliga försöka sätta igång henne! Jippi! Känns som det gått betydligt längre än 3 veckor. Ska bli så skoj!!!!! Håll nu tummarna att allt funkar som det ska och att ingenting blir förvärrat!



Av Chrissie - 1 september 2009 21:09

Dagen började ju alldeles förträffligt bra då jag åkte iväg med sambons syster för lite "shoppa satan" OCH det visade sig att jag glömt plånboken hemma! *Suck*

Hur som helst så löste det sig bra till sist ändå och lyckades hitta lite smått och gott i klädesväg.

Det komiska är att nu när man äntligen köpte på sig lite stickade varma tröjor - då visar det sig att det är varmaste dagen på länge:-)


Nu är äntligen gräsmattan klippt, hästarna motionerade och nattade och jag sjunker ner i soffan med en stor kopp thé.

Hoppas på lika varmt och fint väder imorgon!

//



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards