Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Chrissie - 29 september 2009 18:55

Vaknade tidigt imorse och det var - 2 C. BrrRRRRRRrrrrRR! Frostigt i gräset. Bangsi tyckte det var lite otäckt att gå i det frusna gräset som "prasslade" under tassarna, men kissnödigheten tog överhand och sen var rädslan bortblåst!

Jisses vad tuff han är, killen!! Och när han sover??? Ja, fråga inte mig!!Tungan ute Antar att det är de få stunder jag är utom synhåll;-)


"Svärföräldrarna" var hundvakt idag medans jag lastade hästarna och begav mig till "Mattis" för ridlektioner! Jättekul och kändes riktigt bra! M är så pedagogisk och förklarar så bra! Supertack till dig!!!

Hade nog skrämt upp henne lite väl mycket angående min stela, passtaktiga glasspinneTungan ute, men så bra som D skötte sig och gick idag, var det ett tag sedan sist! Superskoj!!! Fick träffa en annan M´s häst Atli också! Stilig värre!


Eftermiddagen har gått åt till....ja, jag har faktiskt ingen aning. Städat ur trailer och mockat stallet. Sen så ska ju inte bara FarmVille live skötas, utav även FarmVille virtuell;-) Tar sin lilla tid!!


Imorgonbitti har jag bett på mina bara knän att få en sovmorgon. Inte att jag nödvändigtvis behöver sova, men jag längtar efter att få tassa runt i morgonrock åtminstone längre än till 06:00 EN morgon!Cool


Ny säsong av House ikväll!! Tjoohoo!! Nu börjas det med alla dessa sjukhusserier igen;-/ Grey´s Anatomy imorgon.


Nåja, ser nog mest fram emot "Bonde söker fru" ialla fall.

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards